موضوع يهمك ادخل و شوف بنفسك

موضوع يهمك ادخل و شوف بنفسك: "اولا ازيكو يا احلي شباب

ثانيا الموضوع مفتوح للمناقشة

يا شباب اكيد كله مستغرب من اسم الموضوع

1/اكيد مش مكانه

2/اكيد ناس كتير هتقول (يغلق) انا عارف

ندخل في المفيد

ليه كل الناس بتنقل حاجات و احيانا بتكون بايظة؟

ليه كل الناس دلوقتي بتنزل حاجات 5165

انا حاسس ان الزيرو مبقاش زي زمان

ده كان كل ساعة و التانية الاقي حاجه حصرية و جامدة بتنزل و كمان كل حاجه كانت بتبقي باتش 95

يعني حرام كده

ده انا دلوقتي كل ماخش الزيرو اقول يمكن في حاجه جديدة نزلت اشوف

و في الاخر ملاقيش حاجه طيب ليه؟

الكل دلوقتي بياخد حاجته و يجري من غير تقييمات حتي الي بيقول تم ال++

مش بيدي تقييمات او حتي يدي تقييم هبل×هبل

طيب ليه حرام كده

يعني يا شباب يا ريت الاهتمام شوية

و كمان يا ريت تهتموا شوية بباتش 5095 لان انتوا مبقتوش زي زمان

دلوقتي اي حاجه 5165 و الناس مش بتستفاد

حتي الي بيعمل حاجه جديدة باتش 5095 بيخليها لنفسة و مش بيرضي ينزلها لرجالة الزيرو

طيب ليه حرام ده كده كان هيفيد نفسه و غيره و كمان كان هيكسب ثواب فينا

يا شباب لما حد يعمل حاجه لنفسه هيزهق منها و في الاخر هيندم وهيلاقي غيره نزلها

يعني واحد يجي يقلك انا نزلت الراهب 100% و مش هنزله لحد

تيجي تقله ليه؟

يقولك لما انزل حاجه حصرية جديدة غيرها يبقي انزلها

طيب معني كده انه علي بال ما تيجي الحاجه الحصرية دي

يكون الراهب نزل و هو تكون فاتته نومة

علي فكرة يا شباب انا بقول الكلام ده من قلبي

فلو حد يا شباب حاسس ان اللي بقوله ده غلط يقول و انا مش هزعل

و اللي ليه وجه نظر يقولها ده مجرد نقاش

و في الاخر اقول يا ريت المشرفين ميقفلوش الموضوع و دي تحطو تحتيها 200 خط قولو مثلا ينقل للقسم المناسب و متزعلوش الاعضاء

و شكرا للاهتمام سلام بقي